Npuls community sessie XR device-beheer (online, 4 april 2024)

Het beheer van device en verschillende systemen die je daarvoor kunt inzetten: in onze gesprekken met instellingen over extended reality (XR) zijn dit vaak aandachtspunten. Wat kun je doen om dit beheer te regelen? In deze sessie vertellen we je er alles over. Niet alleen gericht op de software, maar ook op de processen en beschikbare praktijken. Onder andere de inrichting van dit proces en de stakeholders komen aan bod. Heb je vragen over XR-device beheer? Stel ze op 4 april in de community sessie.

Zie https://npuls.nl/agenda/community-sessie-xr-device-beheer/ voor meer informatie en inschrijvingslink.

Helaas ben ik deze dag niet beschikbaar, maar ik zal graag de uitkomst horen. Komt er een recap of recording online van deze sessie?

Ik denk van wel, maar misschien dat @Esther_van_der_Linde het (al) zeker weet?

Bedankt voor je vraag @WilcoBoode. Jammer dat je er niet bij kan zijn. Er komt een recap van deze sessie waarschijnlijk een verslag.

1 like

@Kathelijne_Koster zelfde geldt voor mij, het lukt mij ook niet om er bij te zijn. Zou erg geholpen zijn (wil het ook intern bij ons kunnen door-spreken) met een opname van het webinar, mocht dat mogelijk zijn… :nerd_face:

2 likes

Goedemorgen @jbtroost bedankt voor je berichtje. Jammer dat je niet kan morgen. Zoals gezegd komt er een recap en waarschijnlijk in de vorm van een verslag. Het hangt van de aanwezigen af of we een opname maken.

Het artikel met de recap van de sessie staat online @WilcoBoode en @jbtroost. Via onze website kan je je ook inschrijven voor de nieuwsbrief en dan blijf je op de hoogte.

1 like