Hi allen!
Momenteel ben ik aan het experimenten met CloudXR 4.0 en probeer deze werkend te krijgen tussen mijn laptop en de Quest 3. (Voor wie CloudXR niet kent, het is een tool die XR streaming mogelijk maakt)
CloudXR 4 biedt een plugin voor Unity aan, waarmee een client applicatie gemaakt kan worden. Voor zover ik kan zien worden er voor deze versie ook kant en klare apk’s geboden, maar is wel een referentie Android project voor aanwezig.
Nu lukt het mij niet om een verbinding op te zetten. Ik zie in de logs het volgende:
- De server log geeft aan dat het gestart is en wacht op een inkomende connectie
- De server pc heeft de firewall uitgeschakeld
- Die client geeft meerdere malen per seconde de volgende log: Log : 15-49-09 : CXRU Info: Input device changed configChanged: Head Tracking - OpenXR
- In de XR omgeving werkt de device tracking wel, ik kan rondlopen in de lokale scene.
- De connectie wordt nooit gemaakt.
Wat achtergrond informatie: De server gebruikt de server sdk met steamVR support. De unity versie die gebruikt is, is dezelfde als die in de documentatie (2022.2.12). Firewalls zijn op de server uitgezet. De client applicatie is getest binnen Unity (met de quest 3 verbonden) en als standalone applicatie.
Is het bij anderen wel gelukt om CloudXR 4.0 werkend te krijgen? Hebben jullie hiervoor de Unity plugin gebruikt of ontwikkeld buiten Unity?